Związek Międzygminny „Gospodarka Komunalna” z siedzibą w Ełku informuje, że stroną internetową prowadzonych postępowań równych lub przekraczających 130 000 złotych jest: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), pn.: „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu Związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna””, dostępne jest na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
(termin ogłoszenia: 23.02.2022 r., termin składania ofert: 04.03.2022 r. do godz. 9.00)
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w 2022 r.
Zapytanie ofertowe (08.03.2021 r.)
Związek Międzygminny „Gospodarka Komunalna” z siedzibą w Ełku zaprasza do składania ofert na wykonanie aktualizacji inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie 10 gmin należących do Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna w Ełku. Szczegółowy zakres zapytania znajduje się w załączonym "Zapytaniu ofertowym z dnia 08.03.2021 r. - Nr spr. ZMGK 033.29.2021"
Termin składania ofert do dnia 12.03.2021 r. do godz. 15.00
Zapytanie ofertowe z dnia 08.03.2021 r. - Nr spr. ZMGK 033.29.2021
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty (15.03.2021 r.)
Ogłoszenie (12.02.2021 r.)
Zarząd Związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna” ogłasza nabór na kierownicze urzędnicze stanowisko pracy GŁÓWNY KSIĘGOWY (SKARBNIK) w Związku Międzygminnym „Gospodarka Komunalna”, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 10, 19 – 300 Ełk, zatrudnienie na ¼ etatu.
Termin składania ofert do 22.02.2021 r. do godz. 12.00
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji
DOFINANSOWANIE USUWANIA
FOLII ROLNICZYCH I INNYCH ODPADÓW POCHODZĄCYCH Z DZIAŁALNOŚCI ROLNICZEJ
Zgromadzenie Związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna”
podjęło 22 listopada 2019 r. uchwałę w sprawie przystąpienia Związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna” do realizacji wspólnego przedsięwzięcia pn. „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej”, do którego realizacji przystąpiło jedenaście gmin tj.:
- Gmina Ełk,
- Gmina Kalinowo,
- Gmina Prostki,
- Gmina Stare Juchy,
- Gmina Olecko,
- Gmina Świętajno,
- Gmina Kowale Oleckie,
- Gmina Wieliczki,
- Gmina Dubeninki,
- Gmina Gołdap,
- Gmina Biała Piska
W ich imieniu Związek Międzygminny „Gospodarka Komunalna” złożył 25.11.2019 r. wniosek do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie i 27.02.2020 r. podpisał umowę nr 118/2020/Wn14/OZ-UP-go/D o dofinansowanie w formie dotacji przedsięwzięcia pn. „Usuwanie folii rolniczych
i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu Związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna”.
Program przewiduje dofinansowanie w formie dotacji do 100% kosztów kwalifikowanych, jednak nie więcej niż 500 zł/tonę odpadów rolniczych.
Beneficjentami programu są jednostki samorządu terytorialnego i ich związki,
a ostatecznymi odbiorcami korzyści posiadacze odpadów objętych dofinansowaniem:
- - folii rolniczych,
- - siatki i sznurka do owijania balotów,
- - opakowań po nawozach,
- - opakowań typu Big Bag.
W ramach realizacji przedsięwzięcia nie są kwalifikowane koszty związane
ze zbieraniem odpadów od wnioskodawców. Wnioskodawcy we własnym zakresie
będą zobowiązani dostarczyć wyżej wymienione odpady pochodzące z działalności rolniczej do miejsca wskazanego przez Związek.
Prace związane z usuwaniem folii rolniczej i innych odpadów pochodzących
z działalności rolniczej odbywać się będą na terenie miejscowości z powiatu ełckiego, oleckiego, gołdapskiego i piskiego w terminach od 29.09.2020 r. do 08.01.2021 r.
Wszelkie informacje dostępne są w Urzędach Gmin:
- Urząd Gminy Ełk, ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk
- Urząd Gminy Kalinowo, ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo
- Urząd Gminy Prostki, ul. 1 Maja 44 B, 19-335 Prostki
- Urząd Gminy Stare Juchy, Plac 500-lecia 4, 19-330 Stare Juchy
- Urząd Miejski w Olecku, Plac Wolności 3, 19 – 400 Olecko
- Urząd Gminy Świętajno, Świętajno 104, 19 – 411 Świętajno
- Urząd Gminy Kowale Oleckie, ul. Kościuszki 44, 19 – 420 Kowale Oleckie
- Urząd Gminy Wieliczki, ul. Lipowa 53, 19 – 404 Wieliczki
- Urząd Gminy Dubeninki, ul. Dębowa 27, 19-507 Dubeninki
- Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap
- Urząd Miejski w Białej Piskiej, Plac Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska
oraz
Związku Międzygminnym „Gospodarka Komunalna”
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 10, 19 – 300 Ełk
tel. 87 732 60 97
e – mail: zmgk@miasto.elk.pl
Przetarg
ZMGK.271.1.2020 z dnia 22.05.2020 r.
W związku z realizacją przedsięwzięcia pn. „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu Związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna”” dofinansowanego w formie dotacji ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie – numer umowy 118/2020/Wn14/OZ-UP-go/D ogłasza się niniejsze postępowanie.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). Ogłoszenie o przetargu przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 19.05.2020 r., któremu nadano wewnętrzny numer referencyjny: 2020-064850 (20-243478-001). Ogłoszenie dotyczy zamówienia pod nazwą: „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu Związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna”. Udostępnione w bazie danych TED od dnia 22.05.2020 r. pod numerem 2020/S 099-237602.
Termin składania ofert: 24 czerwca 2020 r., godzina 09:00.
Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o unieważnieniu postępowania
Informacja o nieudzieleniu zamówienia
Pobierz: Ogłoszenie, SIWZ
Załączniki do SIWZ:
- Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ
- Oświadczenie o powiązaniach w ramach grupy kapitałowej w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy PZP - Załącznik Nr 2 do SIWZ
- Oświadczenie Wykonawcy/Podwykonawcy o osobach zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - Załącznik Nr 3 do SIWZ
- Istotne Postanowienia Umowy - Załącznik Nr 4 do SIWZ
- Formularz JEDZ/ESPD - „espd-request.xml”, „espd-request.pdf” - Załącznik Nr 5 do SIWZ – dokument elektroniczny.
- Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO – Załącznik Nr 6 do SIWZ
- Wzór zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – Załącznik Nr 7 do SIWZ
- Instrukcji wypełnienia JEDZ/ESPD - Załącznik Nr 8 do SIWZ
- Instrukcja użytkowania systemu miniPortal oraz ePUAP – Załącznik Nr 9 do SIWZ – dokument elektroniczny
- Identyfikator postępowania: 765d8b36-e072-4e85-80ea-5afd5d4b7f9d, klucz publiczny – Załącznik Nr 10 do SIWZ – dokument elektroniczny
- Zastrzeżenia nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – Załącznik Nr 11 do SIWZ
- Wykaz zawierający masę odpadów z działalności rolniczej do odebrania – Załącznik Nr 12 do SIWZ – dokument elektroniczny
- Oświadczenie w zakresie gospodarowania odpadami - Załącznik Nr 13 do SIWZ
- Wzór Protokołu z odbioru wykonania usług – Załącznik Nr 14 do SIWZ
- Oświadczenie własne Wykonawcy – Załącznik Nr 15 do SIWZ